Udeleženci zimske šole v naravi (55 učencev 6. razreda) so na Rogli preživeli čudovit teden, poln športnih, družabnih in zabavnih vsebin.

Le redko kdo je verjel, da bomo letošnjo zimsko šolo v naravi uspeli izvesti že v prvem terminu, ki smo ga rezervirali. Izkazalo se je celo, da so bili dnevi med 30.11. in 4.12. najboljši, morda kar edini možni termin v tem obdobju.

Po  prihodu na Roglo se je ob pogledu  skozi okno avtobusa razkazovala prava zimska kulisa, termometri pa so zaznali  zmerne temperature in napovedovali hitro topljenje snega.  Tega je bilo res iz dneva v dan manj, a tisti na urejenih smučarskih progah je uspešno kljuboval  močnim in vztrajnim sončnim žarkom, ki so svetili vseh pet dni, od zore do mraka, od marka do dne… Program učenja smučanja je tako potekal nemoteno. Učenci so marljivo vadili v šestih homogenih skupinah. Njihovo zavzetost, poslušnost so opazili tudi ostali obiskovalci smučišča in izrazili pohvale. V prvem decembrskem  tednu je bilo sicer na Rogli malo smučarjev, zato pa je bil med njimi najboljši deskar na svetu,  Žan Košir. Med njegovim treningom smo lahko opazovali demonstracijo vrhunskega  zareznega zavoja, opazili pa smo tudi njegovo preprostost in dostopnost. Malico je pojedel kar sede v snegu, na vlečnici si je sidro delil z ˝navadnimi˝ smučarji, tudi našimi učenci… Načrt učenja smučarskega teka smo morali prilagajati, saj je bila normalna vadba možna le prva dva dni, potem pa so se med z naravnim snegom pripravljene tekaške proge začele vsiljevati ˝packe˝ kopnega. Program smučarskega teka smo tako zaključili v sredo, z daljšim pohodom na smučeh. Tistim najbolj vzdržljivim se je po daljšem vzponu ponudila možnost opazovanja lepega sončnega zahoda, ko je oranžen krog zelo hitro  ˝padal˝ za oddaljenimi hribi. V četrtek smo smučarski tek nadomestili s pravim adrenalinskim doživetjem, spustom po letni sankaški progi Zlodejevo. Več kot 1000 m dolgo vijugasto sankališče omogoča varno drvenje proti dolini ali pa (zgolj) panoramski spust skozi pohorske gozdove. Športni navdušenci smo uživali tudi med dvema obiskoma velike telovadnice hotelskega kompleksa Planja. Najbolj množično je bila obiskana igra med dvema ognjema, veliko učencev in učenk se je podilo za nogometno žogo, preplesavalo različne  koreografije, nekateri so čas aktivno preživeli na plezalni steni, teniškem igrišču ali pod košarkarskim košem…

Manj ˝utrujajoče˝ so bile teoretične in socialne vsebine, ki so bile posredovane udeležencem. V ponedeljek smo se pogovarjali o 10 FIS pravilih in se nasmejali Futciju, junaku epizode o neobzirnem in nevarnem obnašanju na smučiščih. Kako se pripravi smuči, da omogočajo udobno smuko, je pokazal učitelj Robert, izkušen trener in serviser. Ob tem je predstavil še nevarnost snežnih plazov. Večerne ure so bile namenjene usmerjenemu druženju oz. socialnim igram. Tako so se učenci preizkusili v slalomsko- spoznavnem Activitiy-u, kvizu, razvozlavanju gordijskega vozla… Vrhunec druženja in zabave je bil  četrtkov večer, ki smo ga preživeli v disko. Plesno rajanje smo popestrili s karaokami in tekmovanjem za naj frizuro. Komisijo sta najbolj prepričala Simona Babnik in Aleks Mihelčič. Še bolj tekmovalno je bilo v petek dopoldne, ko so o zmagovalcih odločale zgolj štoparice. Učitelji smo s pomočjo žičničarjev priredili veleslalomsko tekmo. Na dokaj položni progi, kjer je že vsaka napaka pomenila odmik od visoke uvrstitve, sta se najbolje odrezala Lovro Žle in Tia Janežič. Takoj po smučarskem tekmovanju in razglasitvi neuradnih rezultatov, se je prva skupina učencev odpravila proti domu, saj jih je zvečer čakal nastop na božično-novoletnem koncertu, ostali pa smo si privoščili še malo smučarskega razvajanja, ki je le še utrdilo prijetne vtise in spomine na zimsko šolo v naravi.

Aleš Lebar

Doživetja pohorskih dni sta zapisali tudi dve udeleženki:

Ponedeljek 30.11.2015 je bil za nas šestarje zelo poseben dan, saj smo se odpravljali v šolo naravi. Odšli smo ob 7.00 z dvema avtobusoma. Ko smo se peljali, je učitelj  ugotovil, da je v šoli nekaj pozabil, zato smo šli še enkrat nazaj. Ko smo se končno odpravili, smo se na avtobusu mirno pogovarjali. 15 kilometrov pred Roglo smo se ustavili na malici. Tam je učitelj Robert še nekaj povedal. Ko smo prišli do cilja, smo se ustavili pred leseno hišo Jelka. Iz avtobusa smo zložili smučarsko in tekaško opremo, svoje stvari pa smo odnesli v naše sobe. Alpsko opremo smo pustili pri cesti, tekaško opremo pa smo zložili v Jelko pod klopi. Ko smo potovalke in kovčke odnesli v sobe, smo se oblekli v smučarsko perilo in obuli pancerje ter šli smučat. Ob času za kosilo smo šli v samopostrežno restavracijo in ko smo pojedli, smo šli ven, da so nas učitelji razvrstili v skupine. Nato smo šli nazaj v naš dom in si razpakirali prtljago. Potem smo šli še enkrat smučat s svojo skupino. Po koncu smučanja smo imeli eno uro počitka, za tem pa smo šli  v hotel v malo učilnico kjer smo imeli predavanje. Po predavanju smo odšli nazaj v dom, kjer smo se stuširali in umili. Ob 21.45 smo šli spat. Učitelji in štiri punce iz 6.a razreda so spali v bungalovih.

V torek 1.12.2015 smo se zbudili ob 7.15 in se oblekli ter odšli na zajtrk. Nato smo se odpravili še enkrat nazaj v dom, kjer smo si pospravili sobe in se počasi oblekli za smučanje. Vsak učenec je bil v svoji skupini. Bilo je šest skupin, od učitelja Aleša, Roberta, Aljoše ter učiteljic Nataše, Tine in Nine. Smučali smo do 11:00, ker smo takrat imeli malico, nato smo spet smučali do 13.00, ko smo imeli kosilo. Po počitku smo pripravljali skeč. Potem smo imeli tek na smučeh, za nekatere užitek, za nekatere mučenje. Ko smo končali, smo šli v Jelko in se preoblekli, napili soka in počivali. Nato smo odšli še enkrat v učilnico, kjer smo imeli igre, za tem pa v zelo veliko telovadnico, ki je bila velika za tri do štiri take telovadnice, kot v Dolu. Tam smo imeli gimnastiko, nogomet, tenis, košarko, odbojko in med dvema ognjema. Zelo smo se zabavali. Po večerji smo se stuširali in odpravili spat.

V sredo 2.12.2015 nas je zbudila glasba, ki jo je predvajala učiteljica, da smo se zbudili, ker bi mi drugače še spali. Po jutranji telovadbi smo imeli zajtrk, po zajtrku pa smučanje. Seveda se je najprej vsaka skupina še enkrat ogrela, da smo se čisto zbudili. Dve uri smučanja, nato malica in še enkrat dve uri smučanja, za tem pa kosilo. Po kosilu smo šli na počitek in ponovitel skeča. Popoldan smo imeli tek na smučeh, kasnje pa zopet večerja, tuširanje in spanje.

Četrtek 3.12.2015 je bil nekaj posebnega.  Začel se je kot vsi ostali, torej vstajanje, zajtrk, smučanje, malice, smučanje in kosilo. Po koncu počitka smo šli v veliko telovadnico in se igrali. Kasneje smo se preoblekli  ter si naredili zanimive frizure. Nato smo v učilnici prikazali skeče in podelili nagrade za najlepše sobe. Za tem smo šli v disko, ki je bil v hotelu, dve punci pa sta vrteli glasbo. Potem so razglasili najboljšega fanta in punco z najboljšo frizuro. Nato smo plesali ter imeli talente za najboljšega plesalca oz. plesalko. Sledile še karaoke. Nekateri so šli prej v dom kot drugi, vse pa je trajalo do 22.45. Okoli pol polnoči smo zaspali.

V petek 4.12.2015 smo se zelo težko zbudili, saj smo bili od plesa še vedno utrujeni. Potem ko smo se oblekli, smo šli na jutranjo telovadbo in nato  na zajtrk. Po zajtrku smo si spakirali garderobo, prtljago pa spravili v učilnico, ki je bila v domu Jelka. Nato smo šli še na zadnjo smuko. Vmes smo imeli kratek odmor, ker so pevci odšli prej domov kot mi. Tisti, ki so bili pri učiteljici Nini, so se razdelili v druge skupine. Potem pa smo še mi zložili stvari, v avtobus ter šli na kosilo. Ko smo pojedli, smo se zahvalili kuharicam in šli na avtobus. Ustavili smo se na Trojanah, kjer smo si kupili krofe. Ko smo jih pojedli, smo se odpeljali. Najprej smo se ustavili v Dolu, nato v Dolskem in nazadnje v Senožetih.

Meni in večini je bilo na Rogli všeč, nekaterim pa tudi ne.

Brina Meden, 6.a

V ponedeljek zgodaj zjutraj  smo se s kar dvema avtobusoma odpeljali na Roglo, novim dogodivščinam naproti. Po prihodu, smo se najprej namestili v sobe in razpakirali kovčke. Takoj nato pa smo odšl na smučanje, kjer so nas preizkusili in razdelili v skupine. Skupine so vodile učiteljice Nina, Tina in Nataša ter učitelja Aleš in Robert. Pred večerjo sta nas učitelja že prvi dan poučila o varnosti na smučišču in nam predstavila 10 FIS pravil. Večer smo si popestrili z družabnimi igrami.

Nasledje jutro smo se zbudili že ob pol osmih, zato smo bili nekateri na jutranji telovadbi malo zaspani. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče in smučali do kosila.Seveda nismo bili lačni, saj so nam vsak dan postregli z odlično malico, ki je nikoli ni bilo preveč. Medtem ko smo mi brezskrbno smučali, so učiteljice ocenjevale urejenost naših sob. Po kosilu smo imeli čas za počitek, kjer smo se večinoma bolj zabavali, kot pa počivali. Ko smo se popoldan prvič opravili na tek na smučeh, smo se pošteno nasmejali, saj nas je bilo največ večino časa na tleh.Drugi dan smo se po večerji odšli zabavat v telovadnico, kjer smo nekateri plesali, drugi pa so igrali nogomet, tenis in igro med dvema ognjema.

V sredo smo smučali, tekli na smučeh in sestavljali skeč za naslednji dan.

Naslelednji dan smo se zaradi pomanjkanja snega  po smučanju odpravili na adrenalinsko sankanje.Vsi smo se zelo zabavali, zato smo si zaželeli še eno vožnjo, učitelji pa so nam željo uresničili. Pred večerjo smo imeli razglasitev najbolj urejenih sob, predstavitev skečev in žrebanje številk za tekmo. Po okusni večerji smo se odpravili v disko, kjer smo izbrali naj frizuro in se zabavali pozno v noč. Zaradi tega smo bili zjutraj malo utrujeni, kar pa ni vplivalo na naše rezultate.

Zadnji dan smo se člani mladinskega pevskega zbora že  po kosilu odravili domov, saj smo nastopali na novoletnem koncertu. Z ostalimi sošolci smo se ponovno srečali na bazarju, ki je bil letos še posebno  bogat.

Preživeli smo res lep in zabaven teden, kjer smo ob obilici športa in dobre hrane tkali še globja prijateljstva.

Ina Simič. 6.c

(Skupno 242 obiskov, današnjih obiskov 1)